چاپ کتاب در رشته حقوق

چاپ کتاب در رشته حقوق

دانشجویان و اساتیدی که قصد چاپ کتاب در رشته حقوق را دارند معمولاً با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند. وقتی پژوهشگری قصد چاپ کتابی را دارد می‌بایست اطلاعات، داده‌ها و محتوای لازم را جمع‌آوری نماید پس از تکمیل آن‌ها اقدام به اخذ مجوزها و چاپ و نشر کتاب کند. گردآوری محتوای اولیه برای پژوهشگران هرچند سخت و طاقت‌فرسا است اما چون فعالیتی است که همسو با تخصص آن‌هاست در انجام آن با مشکل چندانی مواجه نمی‌شود. اما واقعیت این است که بخش دوم چاپ کتاب که عبارت است از اخذ مجوزهای قانونی و طراحی جلد و موارد مشابه در حیطه‌ توانایی پژوهشگران نیست و لازم است آن‌ها در این راه با متخصصان مربوطه ارتباط داشته باشد.

مراحل چاپ کتاب در رشته حقوق

چاپ کتاب در رشته حقوق همانند سایر رشته‌ها با ارایه متن اولیه و محتوای کتاب آغاز می‌شود. واقعیت آن است که یکی از اصلی‌ترین مراحل چاپ کتاب آماده‌سازی و جمع‌آوری داده یا محتوای کتاب است. در صورتی که این محتوا به صورت باکیفیتی جمع‌آوری شود می‌توان گفت بخش زیادی از کار چاپ کتاب آماده شده است. این محتوا می‌تواند از پایان نامه‌های دوره‌های ارشد و دکترای پژوهشگران استخراج شود و یا اینکه پژوهشگر ایده‌ای برای نگارش کتاب داشته باشد و بر اساس آن ایده و با کمک متخصصان رشته حقوق به جمع‌آوری اطلاعات و داده‌ها بپردازد. بسیاری از دانشجویان رشته حقوق و سایر رشته‌ها از این مساله که آن‌ها می‌توانند علاوه بر استخراج مقاله از پایان نامه کتاب نیز استخراج کنند اطلاع ندارند. بدین قرار با اطلاع از این مساله پژوهشگر می‌تواند بعد از اتمام پایان نامه به استخراج کتاب نیز بپردازد. بعد از استخراج یا نگارش فایل اصلی کتاب، محتوای آماده شده توسط همکاران رشته حقوق موسسه چاپ کتاب نارون مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت تایید نهایی مرحله انتشار داده‌ها شروع می‌شود.

حیطه‌های موضوعی چاپ کتاب در رشته حقوق

تاکنون در موسسه چاپ کتاب نارون اقدام به چاپ و انتشار کتب متعدد با حوزه‌های مختلفی شده است که در زیر به برخی از آن‌ها به صورت کلی اشاره می‌شود.

چاپ کتاب در رشته حقوق با موضوع حقوق تبلیغات تجاری

چاپ کتاب در رشته حقوق با موضوع بررسی تطبیقی آثار حقوقی عدم پرداخت ثمن

چاپ کتاب در رشته حقوق با موضوع تابعیت و اشتغال بیگانگان

چاپ کتاب در رشته حقوق با موضوع حقوق بورس اوراق بهادار در ایران

چاپ کتاب در رشته حقوق با موضوع تاثیر متقابل عقد و شرط

همچنین دانشجویان این رشته می‌توانند به تبدیل پایان نامه ارشد و دکترای خود به کتاب بپردازند. برای اثر استخراج شده مجوزهای قانونی کسب خواهد شد و همانند دیگر آثار به چاپ و انتشار خواهد رسید.

آیا نیاز به ترجمه کتاب، چاپ کتاب و استخراج کتاب دارید؟ همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بازگشت به صفحه اول

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *