رمان بازماندگان بانوی پیر

رمان بازماندگان بانوی پیر

نام کامل اثر: بازماندگان بانوی پیر

نویسنده: آرش حبیبی

سال چاپ: ۱۴۰۲

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۱۸۰۰۰۰۰ ريال

تعداد تیراژ: ۱۰۰

چاپ رمان بازماندگان بانوی پیر

در بخشی از این رمان می‌خوانیم:

تنها سوف نبود که هنوز بیدار مانده بود. کاپیتان ویلیام و آدمیرال جکس هم مشکوکانه سیگار می‌کشیدند. بانوی پیر پر از جمعیت بود. پر از مهاجرینی که برای اقامت در سرزمین‌های تازه کشف شده بر پهنه دریا در جستجوی آرزوهاشان به پیش می‌رفتند. آنها از همه نوعی بودند. از ارباب سیمون گرفته که با دکتر خصوصی و پنج کارگر ورزیده عازم سفر شده بود تا مرد آسمان جلی مانند یوپ که همراه دخترش کاتی و مختصری خرت و پرت جایی در بانوی پیر دست و پا کرده بود. حتی می‌گفتند آن پایین نزدیک انباری چند مجرم سابقه‌دار زنجیر شده‌اند تا در طی مسیر به یکی از جزایر اطراف تبعید شوند، اگرچه کاپیتان ویلیام می‌گفت این شایعه‌ای است که مشتی خداناشناس مطرح کرده‌اند. با این همه این بانوی پیر بود که همه آن آدم‌های رنگارنگ را با مهربانی تحمل می‌کرد و هیچ برایش مهم نبود که آنها چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

چاپ رمان بازماندگان بانوی پیر

من تمام مسافران را معرفی خواهم کرد، از کاپیتان کشتی گرفته تا خدمه و مهاجرین. می‌دانم این خیلی منصفانه نیست که از «ترزا» زیبا و جوان به اندازه «الیاس» پیر که تنها یک چشمش می‌دید و از یک پا هم فلج بود، صحبت شود. حتی اگر از خودشان هم پرسیده شود ترزا دوست دارد هرچه بیشتر دیده شود و الیاس هم به همان اندازه دوست دارد که در کنج عزلتش به حال خود رها شود. ولی من همه را معرفی خواهم کرد حتی اگر قرار باشد قهرمان داستان نه زشت باشد و نه زیبا، نه منفور باشد و نه محبوب، نه پیر باشد و نه جوان، نه فقیر باشد و نه دارا و نه هیچکدام دیگر. من تمام مسافران بانوی پیر را معرفی خواهم کرد. حتی زندانی‌های دربند کشیده را هم معرفی خواهم کرد چون می‌دانم آنها آن پایین نزدیک انباری به زنجیر کشیده شده‌اند.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

3 پاسخ
  1. MONA
    MONA says:

    درود بر شما
    یکی از بهترین داستان‌هایی که تا به حال خواندم بازماندگان بانوی پیر بوده و منتظر داستان‌های بعدی از نویسنده توانای این داستان جذاب هستیم

    پاسخ دادن

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *