کتاب رابطه دین و سیاست خارجی

کتاب رابطه دین و سیاست خارجی

نام کامل اثر: رابطه دین و سیاست خارجی: مطالعه موردی ایالات متحده آمریکا

تالیف: پروفسور مهمت شاهین

ترجمه: دکتر سید محمد سیدی اصل و دکتر سید محمد عیسی‌نژاد

سال چاپ: ۱۴۰۱

مشخصات ظاهری: ۲۵۸ ص

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۸۵۰٫۰۰۰ ريال

تعداد تیراژ: ۲۰۰

معرفی کتاب رابطه دین و سیاست خارجی

کتاب رابطه دین و سیاست خارجی

کتاب رابطه دین و سیاست خارجی تالیف یکی از سیاستمداران و تحلیل‌گران برجسته ترکیه یعنی پروفسور مهمت شاهین است. پروفسور شاهین در طی چند دهه اخیر مناصب عالی سیاسی داشته است و در دانشگاه‌های مختلف تدریس سیاست و روابط بین‌الملل کرده است. همچنین این استاد بزرگ ترکیه‌ای در زمینه تحلیل روابط بین‌الملل در رسانه‌های مختلف سخنرانی کرده و مقالاتی منتشر کرده است. این کتاب یک بررسی جامع در زمینه رابطه دین و سیاست خارجی است و به مطالعه موردی ایالات متحده آمریکا در این زمینه پرداخته است. پروفسور مهمت شاهین در این کتاب به بررسی مجدد بازگشت دین به سیاست خارجی دولت‌ها در نیمه دوم قرن بیستم پرداخته است.

کتاب رابطه دین و سیاست خارجی توسط دکتر سید محمد سیدی اصل و دکتر سید محمد عیسی نژاد که هر دو فارغ‌التحصیل علوم سیاسی و روابط بین‌الملل هستند به زبان فارسی ترجمه و توسط انتشارات نارون دانش منتشر شده است. گفتنی است که حق انتشار این کتاب به زبان فارسی انحصاراً به انتشارات نارون دانش واگذار شده است.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *