تحلیل شبکه‌ ای در شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان

چاپ کتاب تحلیل شبکه‌ ای در شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان

نام کامل اثر: تحلیل شبکه‌ ای در شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان

نویسندگان: میثم مهری چروده

سال چاپ: ۱۳۹۹

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۵۵۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

معرفی کتاب تحلیل شبکه‌ ای در شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب تحلیل شبکه‌ ای در شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش مقدمه کتاب تحلیل شبکه‌ ای در شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

در بازار صنعتی امروزه وفاداري مشتري از جمله مؤلفه‌‌هایی است که به آن تأکید قابل توجهی شده و كليد موفقيت تجاري محسوب مي‌‌شود و با افزايش این مؤلفه، سهم بازار و ميزان سود دهي بنگاه اقتصادي بالا مي‌‌رود؛ بنابراين سازمان‌‌ها با برنامه‌‌ريزي و اتخاذ استراتژي‌‌هاي مناسب جهت وفادار كردن مشتريان و افزايش نرخ وفاداري آن‌‌ها مي‌‌توانند منافع بلند مدت خود را تضمين نمايند. مشتريان به دنبال خريد اجناسي هستند كه نسبت به گذشته حق انتخاب بيشتري دارند. در عوض مشاغل، با چالش افزايش رقابت و در بعضي از موارد كسب و كار كمتري مواجه هستند.

تحلیل شبکه‌ ای در شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان
مطمئناً با تكرار اين امر، معامله و بازگشت مشتري، منبع درآمد بسياري از مشاغل مي‌‌شود و بدون شك توانايي جلب رضايت مشتري براي هر كس در تجارت ضروري بوده و از قبل مهم‌‌تر است. حفظ مشتري و ارتباط دائم با شرکت‌‌ها به اشکال مختلف ضروري است، زیرا مشتري مهمترین سرمایه این شرکت‌‌ها به شمار می‌‌رود و از آنجایی که انتظارات مشتریان به طور دائم در حال افزایش است، سازمان‌‌ها ملزم هستند تا با تأمین انتظارات مشتریان، از ارضاي نیازهاي اولیه آنها فراتر رفته و کانون توجه خود را به ایجاد وفاداري از طریق ایجاد ارتباطی بلندمدت، دوجانبه و سودآور براي هر دو طرف معطوف نمایند. از دست دادن یک مشتري، چه به طور قطعی و چه در قالب کاهش نرخ خرید دوباره، مستلزم کاهش در حجم فروش است و این امر به این معنی است که مشتریان جدید باید به اجبار، حتی از طریق فعالیت‌‌هاي بازار خیلی متمرکز، جذب شوند.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *