چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی

چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی

چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی در موسسه چاپ کتاب نارون انجام می‌گیرد. رشته مهندسی کشاورزی به واسطه داشتن گرایش‌های دانشگاهی مختلف دانشجویان بسیار زیادی دارد و بدین سبب پژوهش‌ها و مقالات بسیار زیادی در این حیطه انجام می‌گیرد که متاسفانه این پژوهش‌ها به دلیل آن که به صورت منسجم و یکپارچه ارایه نمی‌شوند کاربردی پیدا نمی‌کنند و نادیده گرفته می‌شوند. واقعیت این است که اساتید و دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی می‌بایست با طبقه‌بندی کردن پژوهش‌های مختلف در این رشته بر اساس موضوع پژوهش در قالب یک کتاب به آن‌ها نظم بخشیده و کاربرد عملیاتی دهند. اغلب موفق‌ترین و قوی‌‌ترین کتاب‌های روز دنیا کتاب‌هایی هستند که بر محور پژوهش‌ها و نتایج آن‌ها نوشته می‌شود و اغلب به تئوری‌های قدرتمند نیز ختم می‌شوند. از سوی دیگر، چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی از این جهت نیز حائز اهمیت است که پژوهش‌ها در رشته کشاورزی در تمام دنیا بر اساس اقلیم و آب و هوا و خاک خاص آن منطقه انجام می‌شوند و نتایج پژوهش‌های آن‌ها نمی‌تواند در همه نقاط دیگر دنیا کاربردی مشابه پیدا کند و به این جهت نیاز به پژوهش‌ها و تئوری‌هایی وجود دارد که برحسب شرایط خاص اقلیمی یک کشور انجام گردند.

بیشتر بخوانید: مزایای چاپ کتاب برای دانشجویان و اساتید

فرآیند چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی

برای چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی نکات ضروری را باید مد نظر قرار داد. اولین مرحله در فرآیند چاپ کتاب انتخاب کتاب زبان اصلی قدرتمندی است که محتوای آن روش یا اصول جدیدی را مطرح نماید و باب تازه‌ای را برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران باز نماید. بسیاری از مترجمین به این مرحله دقت کافی نمی‌کنند و بدون توجه به فاکتور علمی بودن و کیفی بودن کتاب، کتابی را انتخاب نموده و به ترجمه می‌پردازند و معمولاً بعد از ماه‌ها سعی و تلاش متوجه می‌شوند که کتاب مورد نظر دارای ملاک‌های لازم نمی‌‌باشد که در این صورت انرژی و پتانسیل بسیار عظیمی از دست می‌رود. موسسه چاپ کتاب نارون افتخار دارد برای چاپ و ترجمه کتاب مهندسی کشاورزی به مترجمین، اساتید و دانشجویان با در نظر گرفتن فیلترهای قوی علمی کتاب‌‌های به روزی معرفی نماید و در فرآیند ترجمه آن مشاوره تخصصی و علمی به مترجمین ارایه دهد. همچنین بعد از اتمام کار ترجمه و ویرایش علمی و ادبی به اخذ مجوزهای قانونی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مراحل چاپ و نشر کتاب بپردازد.

بیشتر بخوانید: قیمت چاپ کتاب چقدر است؟

همچنین دانشجویان این رشته می‌توانند به تبدیل پایان نامه ارشد و دکترای خود به کتاب بپردازند. برای اثر استخراج شده مجوزهای قانونی کسب خواهد شد و همانند دیگر آثار به چاپ و انتشار خواهد رسید.

آیا نیاز به ترجمه کتاب، چاپ کتاب و استخراج کتاب دارید؟ همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

بازگشت به صفحه اول

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *