Untitled

چاپ کتاب گیتار نابینا

نام کامل اثر: کتاب گیتار نابینا

مولف: مهرزاد جُبه دار

سال چاپ: ۱۳۹۸

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۲۵۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

معرفی کتاب گیتار نابینا

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب گیتار نابینا پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش مقدمه کتاب گیتار نابینا را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

شاید در روزگارمان با ورود  به عصر ارتباطات و شروع مدرنیته، آنچه که در قلبمان می تپد رنگش را دارد از دست می دهد.
انسان که سنگ نیست با تیر چراغ برق هم کلام شود وقتش که برسد آرام آرام وجودش مرده ی خسته می شود اما به نوعی می خواهد تحمل کند.
در دنیای بی رحم ناچار می شوی با خوردن توت فرنگی ها دنیایت را شاد کنی. کنار خیابان صنوبر چه کسی می داند پشت هر نگاه، پشت هر واژه، پشت هر رهگذر چه رازی نهفته است. بلی راز… هر قلب تپنده رازی در سینه اش می جوشد که سر باز گفتنش را ندارد.
وقتی انسان، انسان را نمی فهمد، واژه، واژه را نمی فهمد، هر نگاهی با نگاهی آشنا نیست می شود یک ماشین که در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز زندگی اش کار و اسکناس های تا نخورده در بانک سپرده می شود.
مرغ دریایی هم بعد از آن همه پرواز بر بلندای آسمان بلاخره روی دریا آرام خواهد گرفت و کسی که با صدایش آشنا باشد را صدا می کند.

معرفی کتاب گیتار نابینا

انسان هم همیشه قادر به پرواز کردن نیست گاهی وقت ها خیلی ساده شاید یک لبخند شادت کند، گاهی وقت ها یک شعر مدام در ذهنت زمزمه شود که تو را در فکر فرو می برد، گاهی وقت ها همه چی در آنچه که پیداست باور نمی شود، گاهی وقت ها سکوت که بی دلیل نیست، گاهی وقت ها با توت فرنگی ها باید دوست شوی، گاهی وقت ها لبخندهایی به انتظار در آسایشگاه پیر ناباوری دلتنگ نشسته اند، گاهی وقت ها ستاره اقبالت از تو دور می شود.
همه ی گاهی ها… می شود آهی که زندگی عمر یک انسان است کسی می میرد و کسی متولد می شود.
در یک خیابان شلوغ پر هرج و مرج در کنار هم باشیم و باعث خودکشی مرغ های دریایی نشویم.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *