قدرت سکوت

چاپ کتاب قدرت سکوت

نام کامل اثر: قدرت سکوت

مولف: Horatio W. Dresser

مترجم: ندا دانش فرید

سال چاپ: ۱۳۹۹

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۳۲۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

معرفی کتاب قدرت سکوت

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب قدرت سکوت پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش مقدمه کتاب قدرت سکوت را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

کتاب حاضر نتیجه بیش از نیم‌قرن تحقیق و بررسی در مورد افرادی است که نویسنده واقعاً به آنها مدیون است. این تحقیق با تحقیقات دکتر . P.Pکوئیمبی، از بلفاست آغاز شد که بیش از بیست سال را به بررسی آثار معنوی در ارتباط با تندرستی و سعادت اختصاص داده است. پدر و مادر نویسنده چندین سال قبل از مرگ او در سال  ۱۷۶۶همراه او بودند و از او بسیاری از حقایق عملی زندگی درونی را یاد گرفتند؛ اما دکتر کوئیمبی هیچگونه اثر منتشر شدهای از خود بجا نگذاشت و به دلیل شرایط نامساعد از انجام هرگونه استفاده عمومی از تحقیقاتش، مدتها از آن جلوگیری شد. بااینحال، آنها هرگز از تعالیم او چشم پوشی نکردند. آن جزئی از زندگی آنها شد و آزمونی از تمام تجربیات در مورد غم و اندوه را ایجاد کرد. آنها فضایی از امید، توانایی کامل و تحقیقات سالم ایجاد کردند که در آن میراثی غنی محسوب میشد. با گذشت زمان، بسیاری از دورههای سخنرانی به مخاطبان جزئی در بوستون و دیگر نقاط ارائه شد. صفحات زیر نشان‌دهنده آخرین دوره‌های سخنرانی است که طی سال گذشته در بوستون توسط نویسنده با همکاری خانم ا.جی.درسر ارائه شده است.

معرفی کتاب قدرت سکوت

فصل دوم، در مورد “خدای جاودان”، که در حال حاضر به شکل جزوه ایجاد شده است؛ و استقبال مهمی که از آن به عمل آمد منجر به بازنگری و انتشار مقالات دیگر در این مجموعه شده است. در این کار نویسنده بهطور مداوم با مشاوره و پیشنهاد خانم درسر راهنمایی میشود که به او به خاطر موضوع فصل پایانی مدیون است. بنابراین این کتاب ممکن است برای نشان دادن تفکر مشارکت ما تا حدی جمعآوری شود و به شیوهای زندگی دو نویسنده پیشگام در این زمینه را نشان میدهد درحالیکه آنها هنوز اینجا بودند که طرفداری بیدریغ آنها برای ما بهترین شواهدی از حقیقت آن بود.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *