نگارش و چاپ کتاب کودک و نوجوان

نگارش و چاپ کتاب کودک و نوجوان

یکی دیگر از حیطه‌های چاپ کتاب در انتشارات نارون، نگارش و چاپ کتاب کودک و نوجوان می‌باشد. بی‌شک مهمترین بخش تولید آثار کتابی و چاپی را می‌توان تولید در حیطه کودکان و نوجوانان دانست. اهمیت و ارزش کار در حیطه کودک و نوجوان و انتشار کتابهای ارزنده و قوی در این حیطه می‌تواند بسیار مهم برای هر جامعه‌ای باشد. انتشارات نارون در حیطه چاپ کتاب کودک و نوجوان تاکنون فعالیتی بسیار خوب داشته است و چه در عرصه تولید و چه در عرصه بازآفرینی آثار مرتبط با کودکان و نوجوانان سعی داشته است تا آثار فاخری را تولید نماید. در این مطلب در گام اول به ذکر راهنمای چند مرحله‌ای نگارش کتاب کودک و نوجوان می‌پردازیم سپس مراحل و فرآیند چاپ کتاب کودک و نوجوان را تشریح خواهیم نمود. با چاپ کتاب نارون دانش همراه باشید.

برای ثبت سفارش چاپ کتاب روی این لینک کلیک نمایید

راهنمای عملی نگارش و چاپ کتاب کودک و نوجوان به صورت مرحله به مرحله

نگارش یک کتاب برای رده سنی کودک و نوجوان معمولاً با نگارش کتاب برای سایر رده‌ای سنی دشواری‌های خاص خود را دارد. سلایق و علایق افراد در رده‌ای سنی بالا کاملاً مشخص است اما در رده‌ای سنی پایین‌تر معمولاً ابهام وجود دارد. ما در اینجا سعی نموده‌ایم راهنمای جامعی از نگارش و چاپ کتاب کودک و نوجوان را در اختیار علاقمندان به فعالیت در این حیطه بگذاریم.

نگارش و چاپ کتاب کودک و نوجوان

مرحله اول. فرمت کتاب خود را تعیین کنید.

می‌خواهید کتاب فیزیکی چاپ کنید یا کتاب الکترونیک؟ هرچند کتاب‌های الکترونیک از سوی کودکان در رده سنی پایین کمتر استفاده می‌شود و والدین آنها نیز رغبتی برای خرید کتاب الکترونیک برای کودکان خود ندارند، اما رشد آن همچنان صعودی است. بسیاری از والدین هنوز ترجیح می‌دهند که کودکانشان کتاب فیزیکی بخوانند اما برخی از والدین کتاب الکترونیک را ترجیح می‌دهند. البته این مساله تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند زیرا شما بعد از اخذ مجوز برای کتاب فیزیکی خود، می‌توانید نسخه الکترونیک آن را نیز منتشر کنید.

مرحله دوم. کتاب را برای کودک و نوجوان بنویسید نه برای بزرگسالان

ممکن است فکر کنید نوشتن کتاب برای کودکان و نوجوانان به همان شکلی انجام می‌شود که برای بزرگترها انجام می‌گردد. این فکر نمی تواند به حقیقت نزدیک باشد، زیرا سبک و نوع متفاوت است.
شما ممکن است یک نویسنده عالی باشید، یا یک وبلاگ‌نویس جذاب باشید و شاید حتی یک نویسنده‌ای هستید که در حال حاضر داستان‌های برجسته یا کتب غیرداستانی محبوب برای بزرگسالان نوشته‌اید. اما وقتی نوبت به کودکان می‌رسد، ما باید یک ذهنیت جدید را اتخاذ کنیم و خود را به جای کسانی قرار دهیم که می‌خواهیم برای آنها بنویسیم.
دوران کودکی شامل سال‌هایی است که کودکان از نظر شناختی درحال رشد و پیشرفت هستند، بنابراین هر مرحله از رشد آنها به ساختار و مجموعه متفاوتی از کتاب‌های ما نیاز دارد. اگر بخواهیم کتاب ما معنادار، آموزشی و سرگرم کننده باشد، سازگاری با هر مرحله و توانایی شناختی آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

مرحله سوم. حیطه کتاب خود را محدود کنید.

بسیاری از کتب کودک و نوجوان در یکی از طبقات زیر قرار می‌گیرند:

  • کتابهای سنین نوزادی تا سه سالگی. (Board books). این کتاب‌ها دارای تعداد صفحه خیلی کم هستند. معمولاً صفحات درونی کتاب مانند کلد کتاب ضخیم است و شبیه به همان جلد کتاب طراحی می‌شود.
  • کتب سنین ۳ تا ۸ سالگی (Picture books). بیشتر کتاب بر محور عکس است و داستان از طریق عکس‌ها به خواننده انتقال پیدا می‌کند.
  • کتب سنین ۶ تا ۱۰ سالگی (chapter book). این کتاب برعکس کتاب عکس، داستان از طریق فصلهای پیوسته به هم روایت می‌شود اما برعکس کتاب بزرگسالان پر از عکس و تصویر است.
  • کتاب‌های سنین ۸ الی ۱۲ سال (Middle grade chapter books). این کتاب مانند کتاب chapter book است اما تا حدودی داستان آنها به لحاظ بلوغ و ژانر متفاوت تر است و پیشرفته تر از chapter book می‌باشد.
  • کتاب‌‌های سنین ۱۲ الی ۱۸ سالگی (Young adult (YA) novels). این کتاب‌ها به لحاظ بلوغ داستان و ژانرهای مختلف برحسب سن با طبقات دیگر تفاوت دارد و متناسب با این سنین می‌باشد. 

این تقسیم بندی عمدتا بر اساس گروه سنی، تعداد صفحات، تعداد تصاویر و تعداد کل کلمات صورت می‌گیرد. در زیر جدولی از مهمترین اطلاعات برای نشان دادن میانگین آمار برای رایج ترین انواع کتاب های کودکان آورده شده است.

نگارش و چاپ کتاب کودک و نوجوان

این تفاوت‌های بیان شده باعث می‌شود تصمیم شما در مورد گروه سنی که می‌خواهید برای آنها بنویسید تغییر کند، زیرا هر تصمیم بعدی به نوع کتابی که شما برای نوشتن انتخاب می کنید بستگی دارد.

مرحله چهارم. مخاطبین هدف خود را خوب بشناسید

نوشتن برای کودکان چالش‌های مختلفی دارد؛ چیزی که نویسندگان برای داستان‌های بزرگسالی لازم نیست نگران آن باشد. در حقیقت وقتی در حال نگارش کتاب برای کودک و نوجوان هستید شما در حال نگارش به دو گروه افراد متفاوت می‌باشید:

۱- بچه‌هایی که کتاب را استفاده می‌کنند

۲- بزرگسالانی که کتاب را می‌خرند و در اختیار کودکان خود قرار می‌دهند تا بخوانند یا خود برای آنها می‌خوانند. سن خریدار اصلی کتابهای کودکان بین ۳۰ تا ۴۴ سال است. زنان بیش از ۷۰٪ این خریداران را تشکیل می دهند. چند روش برای آشنایی بیشتر مخاطبان خود می توانید:

  • با گروه‌های سنی مخاطب خود خود وقت بگذارید
  • با والدین و معلمان صحبت کنید
  • از خانم‌های سنین ۳۰ تا ۴۴ ساله که معمولاً بیشتر خریداران شما هستند نظرسنجی کنید. معمولاً اگر دقت نمایید بسیاری از این افراد را در گروه‌ای شبکه‌های اجتماعی خود به راحتی می‌توانید پیدا کنید و نظرسنجی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب های کودکان و مجموعه بی نظیر آنها، می توانید:

  • کتاب‌هایی را مطالعه کنید که در گروه سنی هدف شما قرار دارند. ببینید ژانر اصلی آنها معمولاً چه چیزهایی است؟
  • از چه واژگانی بیشتر در آنها استفاده می‌شود؟
  • به یک کتابفروشی یا کتابخانه بروید و در بخش کتب بچه‌ها جستجو کنید تا ژانرهای مختلف کتاب برای کودکان را بدست آورید.
  • کتابهایی که در بخش کودک و نوجوان تبدیل به کتاب بسیار محبوب شده‌اند را پیدا کنید و آنها را مطالعه نمایید.

مرحله پنجم. یک سبک نگارش خاص را انتخاب کرده و تغییر ندهید.

سبک نگارشی شما به گروه سنی که برایشان می‌نویسید، تعداد کلمات مرتبط، داستانی که روایت می‌کنید، و البته ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. در اینجا برخی از سبک های رایج نگارش را برای شما یادآور می‌شویم:

۱- سبک نگارشی موزون. اگر تصمیم دارید که کتاب خود را به صورت ریتمیک بنویسید، باید قافیه را خیلی خوب بپردازید. مطمئن شوید که خطوط دارای یک تعداد و ریتم‌های هجا یکسان هستند. قافیه‌های بد را حذف کرده و سعی کنید آنها را از دست ندهید. همین سبک نگارش را تا آخر داستان جلو برده و تغییر ندهید.

۲- زمان گذشته یا حال. کودکان و نوجوانان کتاب را در زمان حال ترجیح می‌دهند ، زیرا آنها را به طور فعال در داستان درگیر می کند. با این حال، اگر شما داستانی را می گویید که مختص یک رویداد یا زمان خاص است، می‌توانید آن را به صورت زمان گذشته نقل کنید. ولی تجربه و بررسی‌ها ثابت نموده است که کودکان کتاب‌هایی که در زمان حال قرار دارند را بیشتر دوست دارند و همزاد پنداری می‌کنند.

۳- اول شخص یا سوم شخص مفرد. داستان از منظر چه کسی روایت می‌شود؟ این یکی از مهمترین تصمیماتی است که نویسنده باید اتخاذ کند. آیا شخصیت اصلی داستان همان فردی است که در همه صفحات به آن تاکید شده است؟ آیا دیدن رویدادهای داستان شما از طریق چشمان خوانندگان برای درک داستان کمک کننده است؟  اگر بله، ممکن است روایت از طریف اول شخص انتخاب خوبی باشد. اگر اینطور نیست، ممکن است صدای راوی به صورت سوم شخص آزادی و انعطاف پذیری بیشتری به شما بدهد.

مرحله ششم. عناصر مهم را وارد داستان کنید.

شکل بیان داستان توسط شما باعث خواهد شد که ایده داستان شما مخنصر به فرد و الهام بخش باشد. داستان‌های خوب با دقت طراحی شده اند و معمولاً ساده بیان شده‌اند.

تفاوت‌ها در ترکیب و ساختار داستان رقم می‌خورد. بایدیک آغاز، میانه و یک پایان وجود داشته باشد. اقدامات، صحنه ها و احساسات مختلفی وجود داشته باشد. و مطمئن باشید که کل داستان براحتی می‌تواند پیام مهم و اصلی شما را منتقل کند. عناصر داستان همیشه یکسان نیستند، اما در اینجا چهار مورد از عناصر مهم که اغلب در روایت داستان مودر استفاده قرار می‌گیرند را بیان می‌کنیم:

۱- شخصیت‌های فراموش نشدنی: بهترین شخصیت‌های داستان، شخصیت‌های قوی دارند، حرکات جسورانه انجام می دهند و در برابر همه رقبای خود به دنبال رویاهای خود می روند. کودکان عاشق آنها هستند و می خواهند مثل آنها باشند. کودکان می خواهند به نوعی بتوانند با شخصیت ارتباط برقرار کنند. به طور کلی، شخصیت‌های اصلی داستان مرتبط به بچه ها هستند و از آنها به لحاظ سنی کمی بزرگتر می‌باشند.  شخصیت هایی که در یاد و حافظه بچه‌ها می‌مانند به یاد ماندنی‌ترین هستند.

۲- اقدامات و حوادث داستان: بسیاری از نویسندگان از شروع داستان خود با یک عمل مانند یک رویداد تکان دهنده یا غیر منتظره خودداری می کنند. اما این یک روش بسیار مؤثر برای جلب توجه در خوانندگان جوان و کودکان است. عملکرد مداوم در طول داستان شما مهم است، زیرا توجه خواننده را به خود جلب می کند. برای مثال، کتاب های که هر فصل خود را با یک اقدامات شگفت انگیز از شخصیت‌های داستان شروع و به اتمام می‌رسانند زمینه را برای خواندن فصول بعدی و پیگیری خواندن کتاب آماده می‌کنند.

۳- گفتگوی واقع گرایانه. کودکان دوست دارند داستانهایی بخوانند که به نظر می رسد آنها صحبت‌های واقعی می کنند. به مکالمه هایی که در اطراف خود می شنوید گوش دهید. هیچکدام از آنها مثل جملاتی که در کتب درسی شما در مدرسه آمده بود نیستند. اطمینان حاصل کنید که از زبانی متناسب با سن آنها استفاده می‌کنید تا بچه ها آنرا درک و با آن ارتباط برقرار می کنند. اگر در مورد سطح زبان مخاطبان مورد نظر خود مطمئن نیستید ، حتماً با بچه های آن سن خاص زمانی را سپری کنید. به كتابخانه‌ها برويد، يا كتاب هاي كودكان را بخوانيد تا به زبانی که باید از آن استفاده کنید آشنا شوید و احساس پیدا کنید.

۴- خط سیر داستان. حتما برای شخصیت های خود موانع و چالش هایی را ایجاد کنید. توجه داشته باشید که افراد کوچک پایان های شاد و راه حل یک مشکل را دوست دارند. اگر داستان شما فاقد یک پایان خوشی است، احتمالاً خواننده را ناراحت و ناراضی نگه دارید.

مرحله هفتم. عنوان دقیقی برای کتاب انتخاب کنید.

همین که داستان شما نوشته شد، زمان آنست که به دنبال یک عنوان کتاب برنده باشید. شاید شما عنوانی را از قبل در نظر داشته باشید. آنچه که منظر ماست یک عنوان دقیق است که بتواند جلوه‌ای از شخصیت اصلی داستان شما را منعکس کند. علاوه بر این، عنوان شما باید طوری باشد که بین سایر کتابهای همطراز، خریدار توجهش به کتاب شما جلب گردد.

مرحله هشتم. ویراستاری کتاب داستان کودکان.

ویرایش یک سرمایه گذاری ارزشمند است. یک ویراستار خوب در موفقیت کتاب شما مؤثر است زیرا املاء، دستور زبان و ساختار کتاب ضعیف بر فروش و محبوبیت کتاب شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. اگر کتاب شما بیش از ۶۰۰-۸۰۰ کلمه دارد، باید آنرا برای ویراستاری به یک ویرایشگر حرفه‌ای ارسال کنید. با این کار قیب از اینکه کتاب را چاپ کنید اجازه می‌دهید کس دیگری کتاب شما را بخواند و اشکالات اساسی را بازگو کند.

مرحله نهم. به عکس‌های کتاب‌تان بسیار دقت کنید.

وقتی نوبت به تصاویر و عکس‌های کتاب کودکان می‌رسد، سه گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. بهترین گزینه برای شما به بودجه، زمان، سطح مهارت و اعتماد شما بستگی دارد که می خواهید در تفسیر داستان خود از شخص دیگری استفاده کنید.

انتخاب‌های شما عبارتند از:

  • خودتان تصاویر و عکس‌ها را آماده کنید
  • کار را به کس دیگری بسپارید.
  • ترکیبی از کار خودتان و دیگری

در هر صورت برای طراحی تصاویر و عکس‌‌های کتاب نکات زیر را به یاد داشته باشید:

۱- در طراحی تصاویر طول و عرض کتاب را در نظر بگیرید.

۲- حجم تصاویر در طراحی کتاب را در نظر بگیرید. 

۳- ترکیبی از تصاویر و متن را شامل باشد.

۴- نرم افزار خوبی برای طراحی استفاده کنید و طراحی را انتخاب کنید که با تجربه باشد.

۵- سعی کنید با طراح تصاویر در کنار همدیگر کار کنید تا از نظرات هم نیز استفاده نمایید.

چاپ  کتاب کودک و نوجوان در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش اقدام به چاپ کتاب در حیطه کودک و نوجوان می‌نماید. در این طرح، انتشارات نارون دانش با برگزاری یک یا چند جلسه فرآیند داوری برای کتاب، در صورت تایید محتوا و ارزش کتاب، خدمات چاپ کتاب خود را ارایه می‌نماید. این طرح یکی از بهترین طرح‌های تمامی انتشارات در ایران و جهان است که باعث نشر آثار باکیفیت می‌شود که در نهایت به غنی‌سازی اوقات و زمان مهمترین نسل یک کشور یعنی کودک و نوجوان می‌شود. هم اکنون کتب زیادی در بازار ایران برای این رده سنی وجود دارد اما وقتی آمار، تعداد و کیفیت آن را با کشورهای پیشرفته مقایسه می‌نماییم به صورت مطلق از بابت آثار فرهنگی موجود در فقر مطلق هستیم. بازار کتاب برای رده سنی کودک و نوجوان وجود دارد اما متاسفانه کمتر برحسب توانایی‌های ذهنی و ویژگی‌های آنها طراحی شده‌اند.

مراحل و فرآیند چاپ کتاب کودک و نوجوان

در این مرحله انتشارات نارون با بررسی نیازمندی‌های موجود برای کودک و نوجوان لیست موضوعی را در اختیار افراد متخصص در زمینه کودکان و نوجوانان می‌گذارد و از انان درخواست می‌دارد برحسب اولویت‌های خود بتوانند درباره یکی از این حیطه‌های موضوعی کتابی را نگارش کنند. کتاب نگارش شده مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار می‌گیرد و اشکالات و نواقص احتمالی آنها رفع و رجوع می‌گردد.

کار در حیطه کودکان و نوجوانان الزامات و نکات مهم خاص خود را دارد. برای مثال، طراحی جلد، رنگ و قطع کتاب برای این سنین بسیار مهم است. انتخاب قطع مناسب برای کتاب، طراحی جلد کتاب بسیار جذاب و رنگی و طراحی و صفحه آرایی صفخات داخلی کتاب بسیار پر اهمیت است و از اینرو باید دقت گردد تا بهترین و جذابترین توع طرح جلد و صفحه آرایی برای این کتاب‌ها انتخاب شود.

michigan-med-c-kids-booklist-01

معمولاً کتابهایی که در حیطه کودکان و نوجوانان چاپ می‌شود می‌بایست دقیقاً بر اساس نیازمندی‌ها و  مقتضیات سنی آنها باشد. بنابرانی، نیازسنجی بسیار دقیق و جامعی برای نگارش کتابهای کودکان و نوجوانان لازم است و به مولفان عزیزی که علاقمند هستند تا در این حیطه به فعالیت بپردازند توصیه می‌شود حتماً از متخصصان حوزه کودک و نوجوان اطلاعاتی را اخذ نمایند.

بسیاری از کتابهای مختلف در بازار کتاب وجود دارند که عمدتاً با طراحی و رنگ زیاد این انتظار را دارند که بتوانند بازار کتاب کودک و نوجوان را به خود جلب کنند. واقعیت مساله این است که به همان میزان که طراحی و رنگ در کتاب های کودکان و نوجوان اهمیت دارد باید بگوییم که محتوا نیز اهمیت دارد. متاسفانه بسیاری از مولفان کار در حیطه کودکان و نوجوانان را با طراحی جلد و رنگ و صفحه آرایی کتاب اشتباه می‌گیرند. کتاب باید محتوای وزین و در حد درک و کشش کودکان باشد.

انتشارات نارون معمولاً برای اینکه تحت تاثیر طراحی انجام شده و صفحه آرایی قرار نگیرد، محتوای کتاب را جدا کرده و به ارزیابی خالص محتوای کتاب می‌پردازد. در صورتی که محتوای کتاب ارزش و اعتبار داشته و علمی و براساس نیاز کودکان و نوجوان نوشته شده باشد برای چاپ آن برنامه ریزی می‌نماید و در غیر اینصورت مولف می‌بایست کتاب را غنی‌تر کرده و سپس به چاپ آن اقدام نماید.

انتشارات نارون دانش سرمایه گذاری بسیار خوبی در زمینه چاپ کتب مختلف صورت داده است. در صورتی که کتاب‌های ارجاعی برای چاپ و نشر به نارون دانش مورد تایید هیئت علمی این انتشارات قرار گیرد، تمامی هزینه‌های چاپ به صورت خواهد بود. همچنین، این انتشارات در قبال فروش کتاب‌های برگزیده مسئولیت کامل را عهده‌دار خواهد بود. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مسکل در زمینه چاپ کتاب، شما می‌تونید از طریق صفحه تماس با ما با همکارانمان در ارتباط باشید. اگر نیازمند به مشورت در حوزه چاپ کتاب و ترجمه کتاب دارید می‌توانید درخواست خود را ارسال نماید تا همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکنه پاسخگوی آنها باشند.

چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش

انتشارات نارون دانش یکی از برترین ناشرین در حوزه چاپ کتاب می‌باشد. صاحبان اثر می‌توانند از خدمات ویراستاری کتاب و همچنین صفحه آرایی کتاب این انتشارات بهره‌مند شوند. انتشارات نارون دانش با در اختیار داشتن تیم متخصص طراحی جلد کتاب این امکان را دارد که در زمینه مربوط به طراحی جلد کتاب نیز به صاحبان اثر خدمات تخصصی ارایه نماید. جهت برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

104 پاسخ
  1. مهیا پرنده
    مهیا پرنده says:

    مهیا پرنده من ۹ سالمه وداستان نویسی رودوست دارم ایده جالب هم دارم گروه سنی من ۸تا ۱۲ سال است امانمی دونم چجوری می تون کتابم رو براتون بفرستم ضمنا کار طراحی کتابم رو دوستم انجام داده میشه کمکم کنید

    پاسخ دادن
  2. یلدا جناقی
    یلدا جناقی says:

    سلام‌خسته نباشید، من ۱۷ سالمه و به کتاب نوشتن علاقه شدیدی دارم و در برنامه wattpad داستان مینویسم به زبان انگلیسی و فارسی و کلی داستان تو ذهنم دارم همیشه انشا اینا نوشتم معلمان من تایید کردند و باور نکردند من اینا رو مینویسم حالا نمیدونم نطر همکاران گرامی چی باشه و اینکه من نمیدونم در چه رده ای داستان مینویسم میتونم بگم در سطح نوجوان هستش . حالا من داستان بنویسم و بفرستم برای شما، شما چاپ میکنید یعنی به بیرون عرضه میکنید در صورت خوب بودن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید !

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      هر انتشاراتی افتخار دارد که با عزیزان مستعدی مانند شما همکاری کند و انتشارات ما نیز بسیار علاقمند به همکاری با شماست. میتوانید آثار تالیفی خود را برای ما ارسال نمایید تا بعد از تایید کیفی همکاران ما و در صورت توافقات بعدی دستنوشته های شما به مرحله چاپ و توزیع وارد شود. با ما از طریق شماره های تماس و آدرس ایمیل مان در ارتباط باشید. از لینک زیر می توانید به بخش ارتباط با ما وارد شوید:
      http://www.narvanpub.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/

      پاسخ دادن
  3. نفیسه
    نفیسه says:

    سلام دخترم من شش سالشه و داستان میگه ،البته چون هنوز مدرسه نمیره میگه من می‌نویسم ،امکانش هست داستان هاش رو براتون ارسال کنم ؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      بله حتما، در رده کودک و نوجوان میشه با ارتقای کیفی کتاب ها رو به مرحله چاپ رسوند. میتوانید از طریق ایمیل برای ما ارسال بفرمایید.

      پاسخ دادن
  4. کاظم
    کاظم says:

    سلام و احترام ببخشید بنده مولف و مترجم کتب در حوزه های روانشناسی و … هستم میخواستم بدونم شما برای چاپ کتاب ترجمه در حوزه کودک سرمایه گذاری میکنید ممنون میشم پاسخ بدید.تشکر

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      بله، در این حوزه تمایل زیادی برای سرمایه گذاری داریم. قبل از اینکه کتاب را شروع به ترجمه کنید باید برای ما ارسال نمایید تا به بررسی کیفی آن بپردازیم. سپس امکان سرمایه گذاری را به شما اطلاع خواهیم داد.

      پاسخ دادن
  5. سیده رقیه فضل الله پور
    سیده رقیه فضل الله پور says:

    سلام و عرض ادب.مدت ۱۰سال هست که درزمینه کودک و نوجوان قلم می زنم‌.در این مدت موفق به چاپ کتاب نشدم.می خواستم بپرسم می تونم از حمایتتون برخوردار باشم.

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      یقیناً انتشارات ما از آثار با کیفیت و خوب حمایت لازم رو خواهد نمود. میتوانید با ما از طریق ایمیل و شماره های تماس در رارتباط باشید.

      پاسخ دادن
  6. زهرا
    زهرا says:

    سلام من دختری ۱۳ ساله هستم و داستان کوتاهی که به شکل رمان هم هست نوشتم میخواستم بدونم که چگونه میتونم کتابم رو چاپ کنم

    پاسخ دادن
        • مدیر سایت
          مدیر سایت says:

          با سلام
          سه گزینه الزامی وجود دارد و تا زمانیکه آنها را دقیق پر نکنید، سفارش شما ثبت نخواهد شد.
          در هر صورت، اگر رفع نگردید، شما می توانید با همکاران ما با شماره های تماسمان در ارتباط باشید، و اگر در نظر دارید فایلی را ارسال کنید، از طریق ایمیل انتشارات، مستقیما فایلتان را به ما ارسال نمایید.

          پاسخ دادن
  7. .
    . says:

    سلام . من کلی رمان طنز و ترسناک و پیچیده دارم .
    کلی هم مجله نوشتم . کلی هم کتاب الکترونیکی دارم و کتاب صوتی هم دارم ولی خب علاقه ای ندارم کتابم به صورت الکترونیکی چاپ بشه بلکه میخوام فیزیکی در انتشارات باشه اولا . دوما هم اینکه من دنبال انتشاراتی میگردم که تضمین بده چاپ میکنه کتابم رو .

    پاسخ دادن
  8. فریبا سهرابی
    فریبا سهرابی says:

    سلام. خسته نباشید. من کتاب چاپ کردم البته در حد ۵ عدد چون هزینه چاپ تیراژ بالا نداشتم اما دلم میخواست چاپ بالا داشته باشم تا همه از کتابم استفاده کنند لطفا میشه کمکم کنید

    پاسخ دادن
  9. محبوبه کاوسی
    محبوبه کاوسی says:

    باسلام ممنون ازحمایت شما ،من درزمینه شعروداستان کودک فعاليت دارم دوکتاب کودک هم به چاپ رسوندم،الان یک مجموعه شعر کودک ویک شعرکودکانه از زندگی حضرت رقیه (س) دارم،اما هزينه ی چاپ برام مقدور نیست،ایا حمایتم میکنید؟
    سپاسگزارم

    پاسخ دادن
  10. زهرا
    زهرا says:

    سلام ببخشید من هر چه تلاش میکنم که سفارش رو ثبت کنم نمیشود و هر دفعه پیامی دریافت میکنم که یک جای خالی باقی مانده

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      منظورتون از تدیون استراتژی برای ما مشخص نیست دقیقا. شما می توانید با شماره های تماس انتشارات با ما در ارتباط باشید. تشکر از شما

      پاسخ دادن
  11. مهدیه
    مهدیه says:

    سلام. همیشه برای من سوال بوده که اگر داستان و اثرمون رو در اختیار یک انتشارات قرار بدیم و اونها نپذیرن که چاپ کنن، بعدش موضوع و ایده و کل داستان لو رفته. تضمینی برای حفظ اثر ما هست که مشابهش چاپ نشه و بتونیم به انتشارات دیگه ای ارسال کنیم؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      انتشاراتی که مجوز دارند روزانه فایل های بسیاری زیادی دریافت می کنند و نسبت به تمامی آنها تعهد و مسولیت دارند. شما تنها زمانی نسخه نهایی فایل را در اختیار انتشارات با مجوز رسمی قرار می دهید که قرارداد بسته باشید. پیشنهاد کلی ما این است که شما مطلقا و مطلقا با انتشاراتی کار کنید که مجوز رسمی ارشاد را داشته باشد و اینکه بلاخره اگر بخواهید کتابتان را منتشر کنید باید در یک نقطه ای اعتماد وجود داشته باشد. تاکنون موارد بسیار اندکی از موارد اینچنینی اتفاق افتاده است.

      پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      بله، شما می توانید بخش هایی از کتابتان را به آدرس ایمیل ما ارسال کنید تا همکاران بعد از بررسی آن قابلیت چاپ یا عدم چاپ را به شما اطلاع دهند. تشکر

      پاسخ دادن
  12. محمد متین
    محمد متین says:

    من یک نویسنده نوجوان و در حال نوشتن یه کتاب هستم ولی اصلا نمی دونم ویر استار و چاپ کننده رو چجوری پیدا کنم چون کتابم توی دیدگاه کلی حدودا ۲۰۰ صفحه میشه. میشه راهنماییم کنید؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      انتشارات ما نیز (نارون دانش) یک نهاد فعال در حوزه چاپ و نشر کتاب است و شما می توانید برای پیگیری اموری مانند ویراستاری کتاب و چاپ کتاب با ما و همکارانمان در ارتباط باشید. به این منظور از طریق ایمیل و شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

      پاسخ دادن
  13. قامشلو
    قامشلو says:

    سلام.خسته نباشید .ببخشید من دبیر هستم.تحصیلاتم ادبیات کودک ونوجوان هستش.تا حالا در زمینه کتاب کاری انجام ندادم ولی چند وقتیه دوست دارم در زمینه کودک ونوجوان کتاب بنویسم شما میتونست در این زمینه کمکم کنید؟؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز
      صد در صد میتونید روی همکاری مجموعه ما حساب کنید. قطعاً تا جایی که امکان کمک و همکاری وجود داشته باشه دریغ نخواهیم کرد.

      پاسخ دادن
        • مدیر سایت
          مدیر سایت says:

          سلام
          هیچ انتشاراتی گروه یا کارشناسانی برای آموزش نویسندگی ندارند. در مرحله تالیف کتاب، مولفان باید آموزشهای لازم را دیده باشند و بتوانند سندی را به وجود آورند که به لحاظ استانداردهای کتاب، بتوان آن را چاپ و نشر داد. شما در بحث نگارش یا ترجمه کتاب به دو نوع کمک نیاز خواهید داشت: ۱- چگونه کتابی بنویسم؟ از کجا شروع کنم؟ چه تکنیک هایی برای نگارش لازم است؟ ۲- کتاب را چگونه چاپ کنم و انتشار دهم.
          طبیعتاً در مرحله دوم انتشارات نارون می تواند تمامی موارد مربوط به چاپ کتاب را انجام دهد و امور و فرآیند آن را برای کتاب شما طی کند. اما متاسفانه ما در باب کمک از نوع اول که در بالا گفته شد برنامه یا کارشناسی نداریم و شما می توانید از کارگاه های مختلفی که در این خصوص برگزار می شود یا از مطالب آموزشی بسیار مفیدی که در همین وب سایت آمده است استفاده نمایید.

          پاسخ دادن
  14. ملیحه ارجمند
    ملیحه ارجمند says:

    با سلام
    من چند تا شعر و داستان در حوزه کودکان نوشتم مناسب ۴ تا ۸ سال چطور براتون ارسال کنم ایا در چاپ کتاب کمک می کنید؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      سلام
      می توانید فایل را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال کنید. این فایل در مرحله اول بررسی می شود و سپس در صورت داشتن کیفیت چاپ به عنوان کتاب، برای چاپ آن اقدام خواهد شد.

      پاسخ دادن
  15. کتابدار
    کتابدار says:

    مسئول محترم انتشارات کتاب نیستان
    با سلام و احترام
    بنده کتابدار کتابخانه روستای خیرآباد واقع در بخش مرکزی شهرستان محروم فاروج هستم.
    بیشترین تعداد اعضای کتابخانه را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند و ما از لحاظ منابع محدودیت داریم.
    در صورت امکان در این بخش ما را با اهدای کتاب یاری بفرمایید.

    مرضیه مهربان کتابدار کتابخانه امام صادق خیرآباد
    شماره تماس۰۹۱۵۳۸۸۱۳۵۵
    Mehraban.fa88@gmail.com

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام خدمت همه مخاطبین عزیز، در صورتی که علاقمند به کمک به عزیزان ساکن روستای خیرآیاد هستید لطفا با شماره های تماس انتشارات با ما در ارتباط باشید.

      پاسخ دادن
  16. ريحانه
    ريحانه says:

    با سلام و احترام
    من ۱۲ سالمه، كتاب داستان كوتاه انگليسي رو كه ترجمه كردم، مي خواستم چاپ كنم. ميشه راهنمايي بفرماييد؟

    پاسخ دادن
  17. راضیه
    راضیه says:

    با سلام
    بنده در حوزه ی شعر کودک بر اساس تربیت و روان شناسی بسیار علاقمند و خواهان چاپ کتاب شعر کودک هستم.
    آیا میتونم این اشعار رو براتون ارسال کنم؟

    پاسخ دادن
  18. گلناز
    گلناز says:

    سلام
    میخوام واسه نوزادم کتاب شعر چاپ کنم طراحی صفحاتم انجام نشده میشه بفرمایید امکانش هست یا خیر و اینکه باید چه کنم ؟

    پاسخ دادن
  19. سارینا سادات میروادی
    سارینا سادات میروادی says:

    سلام من خیلی به نویسنگی علاقه دارم و ۱۰ سالمه می خواستم بگم کتاب ها به کتاب خونه ها می رن یا نه بعد من تصویر گری و یا این چیز ها رو بلد نیستم ممنون میشم کمکم کنین

    پاسخ دادن
  20. ثریا
    ثریا says:

    با سلام
    من مدت ۱۱ساله تو حوزه کودک فعالیت دارم و تو این مدت ۲۰ کتابم چاپ شده می تونم با نشر شما همکاری داشته باشم ؟

    پاسخ دادن
  21. ساریه سادات میروادی
    ساریه سادات میروادی says:

    سلام من حدود ۲ سال که نویسندگی می کنم ولی هیچ کدوم از کتابام چاپ نشده می خواستم بدونم می تونم با انتشاراتتون همکاری داشته باشم

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      شما اقدام به چاپ کتابهایتان نموده اید یا خیر؟ اگر محتوای کتابها ضعیف بوده و به خاطر آن چاپ نشده که اصولا باید محتوای آن را غنی تر کنید. اما اگر تاکنون به انتشاراتی ارایه نکرده اید میتوانید فایل های وورد را به آدرس ایمیل انتشارات ما ارسال کنید تا بعد از بررسی آنها در باره امکان یا عدم امکان چاپ به شما اطلاع دهیم.

      پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      می توانید فایل هایتان را به آدرس ایمیل انتشارات ما ارسال کنید تا بعد از بررسی کیفیت محتوای آنها، امکان یا عدم امکان چاپ به شما اطلاع داده شود.

      پاسخ دادن
  22. زهره
    زهره says:

    با سلام من قصه های قدیمی و جدید برای کودکان آماده کردم قصه هایی که برای هر کودکی تعریف کردم جذب داستان شدند معمولا سن پنج تا هشت سال اما سن خودم زیاد ایا میتوانم اقدام به چاب کتاب کودکان کنم باسپاس

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      سن شما مانعی برای نگارش کتاب کودک نیست. اگر بتوانید داستانهای جذاب و آموزنده ای را برای اینرده سنی آماده کنید می توانید در این حوزه به خوبی فعالیت داشته باشید و انتشارات ما نیز می تواند در چاپ آثار در کنار شما باشد.

      پاسخ دادن
  23. سعید
    سعید says:

    سلام ؛ پسر من به داستان نویسی علاقه داره و تا الان چند تا داستان کودکانه با ذهنیت خودش و با خط خودش نوشته همچنین خودش هم برای صفحات کتاب نقاشی کشیده
    سوال من اینه که آیا امکان چاپ تکی یا تیراژ محدود نوشته هاش با دستخط خود فرزندم امکان داره؟

    پاسخ دادن
  24. A.m
    A.m says:

    سلام و خسته نباشید
    ببخشید من ۱۳ سالم هست و داستان های کوتاهی نوشتم آیا داستان های کوتاه هم چاپ می کنید؟
    و رده کتاب هایی که چندین داستان کوتاه دارد هم چاپ می کنید؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      بارها گفته ایم که برای چاپ و نشر کتاب محدودیت سنی وجود ندارد. تنها باید کتاب کیفیت لازم را برای چاپ داشته باشد.

      پاسخ دادن
  25. گلاره
    گلاره says:

    سلام وقتتون به‌خیر. من یک داستان کودک دارم می‌خواستم چاپ کنم. می‌خواستم بپرسم از کجا بفهمم هزینه چاپش چقدر می‌شه و شرایط حمایت انتشارات از آثار به چه‌ صورت است. ممتون می‌شو راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      هزینه های چاپ کتاب را از طریق این لینک میتوانید محاسبه کنید:
      علاوه بر این، برای اینکه هزینه های چاپ را به صورت محسوسی کاهش دهید میتوانید کتاب را عمدتاً به صورت الکترونیکی نشر کنید. در این حالت کتاب شما در یکی از اپلیکیشن های فیدیبو، کتاب راه، طاقچه سایر قرار داده خواهد شد و در معرض دید و خرید بیش از ۶ یا ۷ میلیون کاربر این اپلیکیشن ها قرار میگیرد. تمامی کارهای نشر الکترونیکی نیز توسط انتشارات انجام خواهد شد. فقط باید کیفیت کتاب برای چاپ و نشر بالا باشد.

      پاسخ دادن
  26. نرگس
    نرگس says:

    وقت به خیر
    بنده برای چاپ و انتشار اثرم و مشاوره درباره این موضوع درخواستم را ثبت کردم اما هنوز تماسی گرفته نشده.
    بهتر است خوانش اثر من با توجه به جامعه هدف همراه تصویر صورت گیرد که محتوا به نحو احسن توسط مخاطب دریافت شود، بااین اوصاف نمونه ارسالی باید بدون تصویر برای شما ارسال شود؟ و اگر بله در چه فرمتی

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      بنده ایمیل شما را به همکاران ارسال کردم و تاکید شد که با شما از طریق ادرس ایمیلتون در ارتباط باشند. بسیار ممنون

      پاسخ دادن
  27. ماهان
    ماهان says:

    سلام پسر من ۸ سالشه … اطلاعات زیادی درباره حیوانات داره همینطور درباره دایناسورها
    البته اطلاعات علمی زیادی هم در زمینه های دیگه داره
    پسرم دوزبانه هست زبان فارسی و انگلیسی به زبان مادری
    الان به صورت خود جوش کتابی به دست خط خودش داره مینویسی درباره حیوانات که نقاشی هم داره توسط خودش
    اطلاعاتی هم که درباره هر حیوان نوشته برای بالای ۸ سال هست تا شاید ۱۲ سال ..از نطر صحت اطلاعات کامل هست و دقیق
    بیشتر شو ن رو افراد بالغ هم اطلاع ندارن منظورم اینکه در حد ساده و ابتدایی نیست و کتاب به نظر برای سن بالای ۱۰ ساله
    فقط نمی دونم چطوری میشه تقویت کرد و بعد اقدام به چاپ کرد

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      اینکه چطور بشه تقویت کرد میتونید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. اما برای چاپ اتفاقا این سری کتابها بسیار ارزنده هستند و پیشنهاد هم میکنیم که محتوای کتاب رو اجازه بدید در همان سن و سالی که فرزندتان هست باقی بماند. به این معنی که پیچیده کردن کتاب و اضافه کردن اطلاعات سخت و سنگین باعث خواهد شد نه متناسب سنین پایین باشه و نه جذاب برای سنین بالاتر. در همین حدی که فرزندتون مینویسه خوبه. برای چاپ نشر هم انتشارات ما در خدمت شما خواهد بود.

      پاسخ دادن
  28. نفیسه
    نفیسه says:

    سلام وقتتون بخیر. بنده شاعر هستم و ایده ای درمورد شناخت احساسات مختلف برای کودکان دارم. اما تجربه ای در زمینه چاپ کتاب ندارم.شعرها هم اماده س.
    چه کاری باید انجام بدم؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام خدمت شما دوست گرامی
      در صورتی که اشعار شما آماده است، می توانید از طریق ایمیل و شماره های تماس با همکاران ما در ارتباط باشید. در صورتی که مابین جنابعالی و انتشارات توافقی برای چاپ اشعار شما صورت گرفت تمامی امور مربوط به چاپ کتاب را خود انتشارات به عهده خواهد گرفت و شما لازم نیست نگرانی در این زمینه داشته باشید.
      روی لینک زیر برای ارتباط با ما کلیک نمایید:
      http://www.narvanpub.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/

      پاسخ دادن
  29. پرهام
    پرهام says:

    سلام من پرهام هستم
    ۱۲ سال دارم وبه کتاب نویسی علاقه زیادی دارم
    من دوست دارم کتاب های نوجوان بنویسم ولی موضوع خوب پیدا نمی کنم
    لطفا کمکم کنید❤

    پاسخ دادن
  30. نوید رضا رحمانی
    نوید رضا رحمانی says:

    سلام .نوید رضا رحمانی هستم .
    من متولد ۱۳۸۹ هستم و در بهار و تابستان امسال یک کتاب ۲۷۷ صفحه ای به نام : « دوستبال یک | هزار توی پیروزی »
    را نوشتم . نویسنده و تصویر گر کتاب هم خودم هستم . کتاب آماده و حاضر است . خواستم بدونم چاپ کتاب رو قبول میکنید یا نه ؟

    پاسخ دادن
  31. مهری
    مهری says:

    سلام.خداقوت.
    بنده تازه کارم ولی از نوجوانی قصه گویی برای کودکان رو داشتم ولی به چاپ ترسوندن.الان که ۴۰ سالمه در زمینه شعر و داستان کودکان میخوام فعالیت کنم.برای چاپ یاز به راهنمایی دارم

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      سلام برای کار در حوزه کودک و نوجوان نیاز به سن خاصی ندارید. ایده و خلاقیت بسیار مهم است. یکی از حوزه هایی که انتشارات ما در آن به صورت تخصصی فعالت دارد خوزه کودک و نوجوان است. در هر مرحله از چاپ و نشر می توانید روی کمک ما خساب باز کنید. در خدمت شما دوست عزیز خواهیم بود.

      پاسخ دادن
  32. مهری
    مهری says:

    سلام.خداقوت
    من ۱۰ داستان کودک آماده دارم و حدود ۳۰ شعر کودکانه
    برای چاپ و تصویر گری نیاز به کمک و راهنمایی دارم .
    امکانش هست کمکم کنید برای چاپ

    پاسخ دادن
  33. سارینا سادات میرجوادی
    سارینا سادات میرجوادی says:

    سلام من سارینا سادات میرجوادی هستم و علاقه ی زیادی به نویسندگی دارم و یک ایده ی ۱۰۵ صفحه ای نوشتم به صورت حرفه ای البته نمی دونم چجوری می تونم کتاب رو براتون ارسال کنم و اگر میشه در تزیین جلد هم کمکم کنید

    پاسخ دادن
  34. مجتبی
    مجتبی says:

    سلام
    خسته نباشید، آیا شما نویسنده برای نوشتن داستان کوتاه برای کودکان هم دارید؟
    نیازی به چاپ کتاب نداریم، فقط به داستان احتیاج داریم که بتونیم اون رو تبدیل به ویدیو کنیم.
    با تشکر
    ثابتی

    پاسخ دادن
  35. محمدامین
    محمدامین says:

    ببخشید من به داستان نویسی علاقه دارم و می خواهم یک کتاب داستان برای سنين ۱۰و۱۲ سال بنویسم. فقط چگونه کتابم را برای شما بفرستم و شماره ی شما چیست.
    و من درون کامپیوتر کتابم را می نویسم و چگونه درون کامپیوتر عکس درست کنم. وقتی که کتابم را درست کردم به من یک جلد از کتابم را آیا می دهید?

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      سلام
      طبیعتاً وقتی فایل تان را تایپ کرده اید بسیار راحت تر می توانید آن را به هر کجا که بخواهید ارسال کنید. فقط کافی است آدرس ایمیل طرف مقابل را داشته باشید تا بخواهید از طریق ایمیل آن را ارسال کنید. اینکه گفته اید چطور عکس درست کنید من منظور شما را متوجه نمی شوم. آیا می خواهید برای کتابتان تصویرگری بکنید؟ اگر این مورد است اصلا نگران نباشید؛ همکاران ما تمامی امور مربوط به تصویرگری کتابتان را برای شما انجام خواهند داد. برای ارسال فایل تان می توانید روی این لینک کلیک کنید و به ادرس ایمیل ما دسترسی داشته باشید:
      http://www.narvanpub.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/

      پاسخ دادن
  36. سمانه
    سمانه says:

    سلام وقت بخیر
    اینجانب ایده ای در زمینه چاپ کتاب برای کودکان دارم چطور میتونم با متخصصین گروه شما در مورد ایده ام صحبت کنم و اگر ایده اولیه مورد قبول بود شروع به سرایش و نکارش اشعار کتابم کنم
    قبلا اشعار آیینی اینجانب در انتشارات ارام دل به چاپ رسیده اما در زمینه کودک اولین بار هست که میخوام فعالیت داشته باشم

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام خدمت شما
      انتشارات مشاوره اینچنینی برای نویسندگان و مترجمان ارایه نمی دهد. روال کار بر این است که بعد از رویت بخش هایی از اثر، کارشناسان ما درباره کیفیت آن اظهار نظر می کنند و انتشارات نیز بر اساس آن تصمیم به چاپ یا عدم چاپ کتاب می گیرد. پیشنهاد می کنیم شما بخش هایی از ایده خود را روی کاغذ بیاورید تا بتوان روی آن کار کارشناسی انجام داد و بازخورد ارایه نمود. با تشکر

      پاسخ دادن
  37. سحر
    سحر says:

    سلام اشعار و داستانهایی به زبان ترکی و فارسی بصورت دست نوشته از پدر مرحومم بجا مانده میخواستم به چاپ برسانم مراحل کار و هزینه تقریبی رو هم لطف میکنید

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام و عرض ادب
      روح پدر عزیزتان قرین آرامش.
      برای برآورد تمام هزینه های چاپ کتاب شما می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و از همکاران حاضر در انتشارات تمامی موارد را سوال بفرمایید:
      http://www.narvanpub.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/
      ولی پیشنهاد می کنم برای پایین اوردن هزینه های چاپ، نسخه کمی را به صورت فیزیکی چاپ کنید و بیشتر به صورت الکترونیکی توزیع نمایید.

      پاسخ دادن
  38. Z
    Z says:

    سلام خسته نباشید من ۱۳ سالمه، اهل تاجیکستان و رمان هامو فارسی می نویسم می خواستم بپرسم آیا امکانش هست که منم بتونم رمان هامو به چاپ برسونم؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام و ادب
      هیچ مشکل و مانعی برای چاپ کتاب شما وجود نداره، به محض اتمام نگارش میتونید فایلتون رو برای بررسی کیفی برای ما ارسال کنید. در اسرع وقت بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

      پاسخ دادن
  39. ناعمه غفاری
    ناعمه غفاری says:

    سلام خدمت شما ببخشید من دانشجوی کارشناسی ادبیات و زبان عربی هستم و درحال ترجمه کتاب کودک عربی به فارسی . آیا شما در چاپ و نشر کتاب میتونید کمکم کنید ممنون از سایت عالی و پر محتواتون خدا قوت

    پاسخ دادن
  40. چهره اذر
    چهره اذر says:

    سلام مجموعه داستان هایی نوشتم برای نوجوانان چه طور می تونم یک فصل از کتاب رو خدمتتون ارسال کنم
    ایا هنوز هم بررسی اثار رو دارید ؟

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      بله حتما اثر خود را از طریق آدرس ایمیل ما به انتشارات ارسال کنید. آدرس ایمیل: narvanpub@gmail.com
      طبیعتآً به محض دریافت فایل تان، در نوبت بررسی آثار قرار خواهد گرفت و نظر کلی مبنی بر امکان چاپ یا عدم چاپ اثر، به شما اطلاع داده خواهد شد.

      پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      شما می توانید از طریق ایمیل، اثر خود را برای ما ارسال بفرمایید. آدرس ایمیل ما: narvanpub@gmail.com
      طبیعتآً به محض دریافت فایل تان، در نوبت بررسی آثار قرار خواهد گرفت و نظر کلی مبنی بر امکان چاپ یا عدم چاپ اثر، به شما اطلاع داده خواهد شد.

      پاسخ دادن
  41. سیمین
    سیمین says:

    سلام
    من دانشجوی دکترای روانشناسی هستم یک کتاب داستان و شعر برای کودکان رده سنی ۳تا ۸سال دارم ، ولی متاسفانه هیچ پولی جهت سرمایه گزاری ندارم آیا شما برای چاپ سرمایه گزاری می کنید ؟ ضمنا من طراحی کتاب کودک عالی انجام می دهم .

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      واقعیت برای سرمایه گذاری روی کتاب مولفه های مختلفی باید وجود داشته باشد که همکاران بررسی می کنند و و در صورت صلاحدید سرمایه گذاری انجام می شود. پیشنهاد می کنیم شماره تمای و اطلاعاتی از خودتان برای ما ارسال نمایید. می توانید با شماره های تماس انتشارات نیز ارتباط برقرار کنید. احتمالاً بتوانیم در حوزه های مختلف از شما استفاده نموده و همکاری کنیم. با تشکر

      پاسخ دادن
  42. رضا
    رضا says:

    سلام
    من وقت های آزاد برای دوستان عکس هایی که روی کاغذ کشیدند را با الستریتور طراحی شان می کنم.
    اگر شما به همکاری بنده احتیاج داشتید در خدمتم.
    اگر نمونه هم خواستید برای شما ارسال می کنم.

    پاسخ دادن
    • مدیر سایت
      مدیر سایت says:

      با سلام
      شما می توانید با شماره های تماس انتشارات، با همکارانمان در ارتباط باشید. قطعاً از ایجاد همکاری با شما دوست عزیز خوشحال خواهیم شد.

      پاسخ دادن

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *