چاپ کتاب مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت های پزشکی

چاپ کتاب مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت های پزشکی

نام کامل اثر: مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت های پزشکی

نویسنده: میشل سابل

مترجم: دکتر رامیار فرزان، دکتر سیامک ریماز، رقیه عاقبتی صف سری

سال چاپ: ۱۳۹۹

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۲۵۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

معرفی کتاب مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت های پزشکی

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت های پزشکی پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش مقدمه کتاب مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت های پزشکی را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

آموزش و فراگیری پزشکی مسئله فوق العاده وقت‌گیر و زمانبری است. جهت انجام وظیفه در این حرفه پیچیده، به مهارت طبقه‌بندی شده زیادی نیاز است. در این میان، زمان، نکته گرانبایی خواهد بود و شما نیازمند آن خواهید بود تا به زمان خود تسلط یابید: یک مدیر زمانی ماهر. مهارت‌های کسب شده تا زمانی که نتوانید مشخص کنید به کجا می‌خواهید بروید، چگونه می‌خواهید زندگی کنید و چه جیزی برایتان با اهمیت است، نمی‌توانند به شما در رسیدن به اهداف‌تان کمک کنند. بنابراین، همزمان به مدیریت زندگی نیز احتیاج خواهید داشت. کتاب مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت‌های پزشکی به مطالبی که در کتب مرجعه به شما آموزش داده نشده می‌پردازند تا در مدیریت زمان معمول خود کارآیی یابید و دورنمایی از زندگی خود داشته باشید.

چاپ کتاب مدیریت زمان و زندگی برای دانشجویان و رزیدنت های پزشکی

در طی فعالیت معمولی روزمره، در وظایف (اعمال و وظایف) و تعهدات متعددی مشغول می‌شوید که شما را نسبت به طرح‌های بزرگتر غافل می‌سازند. اجازه دهید به زندگی شما از موقعیت بیرونی نگاه کنیم تا جزئیات حذف شوند و در مورد جاده‌ای که درآن طی مسیر می‌کنید ومقصدی که تصمیم دارید به آن برسید نمای استراتژیک مناسبی ارائه کنیم. این دیدگاه عقاب به شما در ارزیابی موقعیت فعلی در مورد تعهدات و وظایفتان و در تنظیم و تعریف اهداف کمک خواهد کرد.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *