چاپ کتاب تأمین‌ مالی زنجیره‌ تأمین و فناوری بلاک‌چین

چاپ کتاب تأمین‌ مالی زنجیره‌ تأمین و فناوری بلاک‌چین

نام کامل اثر: تأمین‌ مالی زنجیره‌ تأمین و فناوری بلاک‌چین ـ مورد اوراق‌ بهادارسازی معکوس

نویسندگان: اریک هافمن، اورس مگنس استرو و نیکولا بوسیا

مترجم: سجاد طارمی

سال چاپ: ۱۳۹۹

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۵۰۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون دانش کلیک کنید

معرفی کتاب تأمین‌ مالی زنجیره‌ تأمین و فناوری بلاک‌چین

موسسه چاپ کتاب نارون دانش در سال جاری به چاپ کتاب تأمین‌ مالی زنجیره‌ تأمین و فناوری بلاک‌چین پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون دانش مقدمه کتاب تأمین‌ مالی زنجیره‌ تأمین و فناوری بلاک‌چین را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت برنامه‌های تأمین‌مالی زنجیره‌تأمین  (SCF) توسعه نرم‌افزارها و راه‌حل‌های فناورانه است که به کسب‌وکارها اجازه همکاری برای مشارکت  را می‌دهد و سرعت جریان نقدی  را در زنجیره‌تأمین افزایش می‌دهد. فناوری بلاک‌چین وعده تغییر در روش اینترنتی مبادله ارزش و اطلاعات را برای اشخاص و شرکت‌ها می‌دهد و درنتیجه، به نظر می‌رسد در ایجاد سطوح جدیدی از تشریک‌مساعی میان بازیگران زنجیره‌تأمین جایگاه بی‌نقصی بیابد. نخستین پروژه‌های کاربردی تجاری در حال به دست آوردن جذابیت هستند، به‌طوری‌که اخیراً شرکت فناورانه معظم IBM اعلام کرد که در حال تیم سازی با یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان خدمات تدارکات  در دنیا – مائرسک لاین – است تا از طریق فناوری بلاک‌چین راه‌حل جدیدی برای دیجیتالی کردن زنجیره‌تأمین فرامرزی جهانی ایجاد کنند.

چاپ کتاب تأمین‌ مالی زنجیره‌ تأمین و فناوری بلاک‌چین

این کتاب قصد دارد فرصت‌های ممکن برای به‌کارگیری این فناوری جدید خارق‌العاده در راه‌حل‌های SCF، خصوصاً تأمین‌مالی پرداختنی‌های تائید شده را شناسایی نماید. در قدم نخست، موانع اصلی و نقاط حساس  در ارائه راه‌حل‌های تأمین‌مالی شناسایی‌شده‌اند. سپس، یک مدل ممکن برای زنجیره‌تأمین مبتنی بر بلاک‌چین توضیح داده‌شده است. این الگو بستری برای بحث بر سر کاربردهای مشابه فناوری فراهم خواهد کرد که در فضای SCF فرصت‌های جدیدی را خواهد گشود. یافته‌ها نشان می‌دهند که فناوری‌های بلاک‌چین و دفتر کل توزیع‌شده با وعده تسریع فرایندها و کاهش هزینه‌های کلی برنامه‌های مالی، قادر به ارائه مزایای قابل‌توجهی برای همه طرفین درگیر در تراکنش‌های SCF هستند. افزون بر این، کتاب پیش رو پیشنهاد‌هایی را برای پژوهش‌های آتی در موضوع SCF و بلاک‌چین ارائه می‌کند.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *