Untitled1

چاپ کتاب “گفتم نه!”

نام کامل اثر: “گفتم نه!” (راهنمای مراقبت از اندام‌های خصوصی بدن در روابط بین کودکان)

مترجمین: لیلا کاملی فر

عنوان انگلیسی: I Said No!

سال چاپ: ۱۳۹۶

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۱۲۰۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون کلیک کنید

مقدمه کتاب “گفتم نه!”

موسسه چاپ کتاب نارون در سال جاری به چاپ کتاب با عنوان “گفتم نه!” پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون بخشی از مقدمه کتاب با عنوان “گفتم نه!” را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

کنجکاوی یک پدیده طبیعی است. بچّه‌های کوچک کشف می‌کنند که متفاوتند و رفتارهای کنجکاوانه و کاشفانه یک پاسخ طبیعی به تفاوتها هستند. کودکان با خطرات واقعی مانند بزرگسالانی که آنها را مورد سوء استفاده قرار می دهند ویا بچّه های بزرگتری که از آنها سود می جویند مواجهند. این کتاب بر آن است  که به کودکان ، به دور از دلسرد کردنشان از کنجکاوی طبیعی بیاموزد که چگونه افرادی را که ممکن است بالقوّه برایشان خطر داشته باشند شناسایی کنند. با قبول کنجکاوی طبیعی این کودکان در مورد جنسیّت و تفاوتهای جنسیّتی به عنوان رویکردی طبیعی و سالم ، والدین دیدگاههای مثبتی را پایه گذاری می‌کنند. آنها همچنین نیاز دارند تا به فرزندانشان بیاموزند که چطور خطر واقعی را تشخیص دهند.

photo_2018-12-11_14-07-38

این کتاب به منظور آماده‌سازی کودکان برای شرایط مختلفی که ممکن است پیش آید، به بیان یکسری موضوعات و مفاهیم مهم می‌پردازد. برای آمادگی، لازم است کودکان به فهم مناسبی از کتاب برسند و قادر به درک آن باشند. با داشتن موضوع “گفتم نه” در ذهن، پرستاران و کودکان فرصت می‌یابند تا به تامل و یا مباحثه موضوعات و همچنین تمرین در دادن پاسخ‌های مناسب بپردازند. مباحثه با یک بزرگسال معتمد و تمرین در دادن پاسخ‌های مناسب به شما و کودکان‌تان کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید شما واقعاً آماده هستید.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *