Untitled

آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان

نام کامل اثر: کتاب آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات

پدید آورنده: ماریا دلگرم

سال چاپ: ۱۳۹۶

نوبت چاپ: اول

قیمت: ۹۸۰۰۰ ریال

تعداد تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه

برای سفارش ترجمه و چاپ کتاب در انتشارات نارون کلیک کنید

مقدمه کتاب آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات

موسسه چاپ کتاب نارون در سال جاری به چاپ کتاب آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون بخشی از مقدمه کتاب آموزش ضمن خدمت بر انگیزش و رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

درک صحيح انگيزش  می‌تواند به عنوان ابزار با ارزشی به منظور شناخت علل رفتار در سازمان‌ها و پيش‌‌بينی تأثيرات اقدام‌های مديريتی به کار آيد. همچنين با شناخت انگيزش می‌توان رفتارها را در سازمان‌ها به گونه‌ای هدايت کرد، که اهداف فردی و سازمانی تأمين شود. از انگيزش تعاريف مختلفی ارائه شده است؛ فرايندی که موجب حرکت فرد می شود و يا او را تحريک می‌کند. فرايند فيزيولوژيکی  که به فرد جهت می‌دهد و عزم او را قوی‌تر می‌کند، اما در محيط کار انگيزش يعنی تمايل فرد برای تلاش و حفظ آن برای رسيدن به اهداف سازماني.

چاپ (12)
تعيين عواملی که موجب برانگيختن کارکنان  می‌شود، برای مديران به راحتی امکان‌پذير نيست، اما آشنايي با نظريه‌های انگيزشي، اولين گام در درک پيچيدگی روابط انسانی و انگيزش محسوب می‌شود. همچنين درک علايق و رفتار کارکنان عامل مهمی است که می‌تواند عملکرد آنان را تحت تاثير قرار دهد. از طرف ديگر انگيزش كاركنان، ارتباط تنگاتنگ و نزديكي با رضايت شغلي دارد. مهم‌ترين نظريه‌هايی که نقش برجسته‌ای در درک انگيزش داشتند، شامل هرم نيازهای مازلو , نظرية انتظار وروم , نظرية برابری آدامز  و نظرية دو عاملي هرزبرگ  است.

اگر قصد ویرایش کتاب و چاپ کتاب را دارید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *